sneakys

Alla inlägg under juli 2014

Av Zelda Starcake - 28 juli 2014 13:41

Hejsan på er! ;) 


Jag gick ur TS, mest för att jag inte är lika aktiv längre och det kändes bara som om jag tog upp en plats som någon annan lika gärna kunde fått :P


Så jag gick ur och det kändes bra, TILLS jag bombades av inbjudningar >.< 

Det räcker med att skicka 1 inbjudan INTE 100 -.- XD


Så jag gick med i Frans klubb, som hon gjorde enbart för att slippa alla inbjudningar, och kaka joinade ;D 


Som jag sa förut så köpte jag en ny häst, och eftersom jag är alldeles för lat så orkar inte jag logga in och ta en bild, så jag gör såhär istället

 

och jag är tvär nöjd med namnet B) hehe ;) 


Har inte hänt så mycket mer än så :P


Ni får ha det så bra tills nästa gång jag skriver något här.. XD
 

Av Zelda Starcake - 2 juli 2014 03:42

Halloj på er, eller ja, godmorgon x)


Jag är nu mera uppe hela nätterna och sover på dagen x) 


Igår kväll blev Peace i level 15, efter LÅNG väntan x) 


Idag blir det ny häst in i stallet ;)Har redan ett namn, och ska jag vara ärlig, så är det fan det bästa namnet! XD

Älskar det som fan ;) 


Vilken häst det blir, och vilket namn får ni se när den kommer helt enkelt ;P 


Jag hoppas att dem hästarna som kommer idag blir lika fina som dem andra *_* 

 


Men men, nu har jag väll inte så mycket att skriva om x)  så jag tar och avslutar här då :P 


Ni får ha det så bra, så hörs vi senare ;) 

Tidigare månad - Senare månad

Translet

Här kan DU blogga ;D

Presentation


En knäpp liten kaka som är ägare av sneakystars på starstable ;)
Undrar du något kan du alltid fråga mig ↓↓

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Hej :P
 HEJ HEJ :P
 Hejsan ;)

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards