sneakys

Alla inlägg under juni 2014

Av Zelda Starcake - 24 juni 2014 14:52

Hejsan på er! :P 


Som sagt är klubben borttagen, och jag har inte vart inne på länge. 

Men igår loggade jag in och pratade med Frans i skiiiiip och fick väll själva "spel känslan" tillbaka, vi får väll helt enkelt se om jag kommer bli helt galen i spelet igen x) 


Så som det ser ut nu kommer det bli så :P 


Ångar inte att jag tog bort klubben, eftersom att jag inte är en sån person som planerar och har ett ansvar till att saker ska ske x) Men det var kul ändå att få ha Sneaky Stars :))) 


Frågan jag ställer mig själv nu är vad fan ska jag göra med bloggen? 

När jag hade klubben fanns det alltid något att skriva om osv, men problemet som nu kommer är att jag inte gör så jävla mycket när jag är inne x) 

Jag levlar,chattar snackar i skype osv, blir kanske inte så kul att läsa 20 inlägg om allt är likadant ellerhur ;) 


Så jag har funderat på att göra den här till en ren allmän spel blogg, alltså att alla möjliga spel kommer upp här :P 

Jag har nämligen äntligen fått inspelningen att funka, MEN inte inne i sso, det laggar alldeles för mycket tyvärr :/ 


Men i nästan alla andra spel funkar det ;) 

och det problemet som kommer med den idén är att jag inte har den blekaste om vad jag i såfall ska spela och lägga upp här xD 

haha, herregud, tycker synd om min lilla hjärna som får tänka så här mycket O.O DEN ÄR INTE VAN :O XD 


Måste kila nu, ha det gött tills nästa gång :P 

Av Zelda Starcake - 7 juni 2014 22:07

Halloj på er! 

det var ett tag sen ja :P 

Har lite nyheter x) 


Sneaky Stars är borttagen, pga att jag inte längre har samma tid eller ork till spelet längre och kände att det inte var någon ide att ha en klubb om det inte gick framåt x) 


Vi får väll se om den kommer tillbaka i framtiden, tvivlar på det dock :P 


Bloggen kommer finnas kvar, känns dumt att ta bort bloggen. 

Vet inte om jag kommer skriva något på denna, om så fall vad fan ska jag skriva om? x) 


Men men, ha det gött allihopa ^^ 


 

Translet

Här kan DU blogga ;D

Presentation


En knäpp liten kaka som är ägare av sneakystars på starstable ;)
Undrar du något kan du alltid fråga mig ↓↓

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Hej :P
 HEJ HEJ :P
 Hejsan ;)

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards