sneakys

Alla inlägg under maj 2014

Av Zelda Starcake - 17 maj 2014 18:21

Saknat mig eller? ;)) 


haha, ledsen för att det inte blivit några inlägg x) 


Jag har lite nyheter för mina små kakor :D


Vi ska framöver ha event med SW ( Shady Wings ) , jag ska inte säga för mycket om allt vi har pratat om, inget är helt fast slutet ännu x) Men förhoppningsvis blir det så :) 


Sedan så på torsdag nästa vecka är det event med Prime Dreamers, 18:30 vid Steve ^^


Och nu till den största nyheten som hänt är att jag har fixat en ihop slagning mellan min och en annan klubb ;) 

För er nu som sitter och tänker på vad det betyder så förklarar jag istället x) 


En ihopslagning är när 2 ( eller fler ) klubbar går ihop till en och blir större tillsammans ^^

Namnet som kommer bli är Sneaky Stars, skulle aldrig ge upp min bebis :O xD nevah evah ;) 


Ni får ha det så bra tills nästa gång vi hörs ;) 

Kramar från KAKA ;D

Av Zelda Starcake - 8 maj 2014 22:28

Halloj Halloj ^^


Idag fick jag ett ryck, och gjorde alla tävlingar,dagliga osv o.o 

Fattar inte att jag gjorde det, jag som är så lat och aldrig orkar levla och sånt x) 


Smokis vart i level 15 igår kväll ;D 


 


Och nu är det Pärlans tur ;) 


       

Hon blev i level 7 idag ^^ 

Efter henne så har jag bara en ponny kvar :P 

 


Nästa dubbel sc helg ska jag köpa sc ;)) 

Då kommer det komma in nya fina hästar ;D 

Vet dock inte vilka... men det lär vi väll märka ;) 


Imorron är det fredag, och jag slutar sent >.< börjar tidigt slutar sent på en FREDAG :O usch och fy....

Jag ska försöka någon gång i helgen om jag hinner, åka och KÖPA en mic, för jag får allvarligt talat damp snart x) 


Hade tänkt att köpa en proffs mic isf som man kan använda till annat också C; 

Den lär ju garanterat funka som den SKA ;D 


Jag ska snart köra på en klassisk mig och sitta o nattplugga ;D 

Jag skulle haft 2 prov idag, men eftersom jag inte kom dit idag så ska jag göra dem 2 proven på våran sbd dag, och då kan jag ju allt så ;DDDD xD 



Ni får ha det så bra tills nästa gång, puss och hej   



Av Zelda Starcake - 7 maj 2014 20:05

Jag tog för första gången ut plutten på GC...och det var ett misstag -.-


Failade överallt, jag menar verkligen det X) i VARJE liten stolpe, varje staket, varje hopp -.- 

Ni kan ju fatta den damp attacken jag fick :P


     


nejdu, det får bli dum strut på dig -.- 



Av Zelda Starcake - 4 maj 2014 16:04

HallojHalloj igen X) 


Vi har äntligen fått in en ridlärare som är villig till träningar. 

Hon brevade mig igår och sa söndagar och måndagar, vill hon hålla 18:00 


Eftersom vi blivit lite fler nu, så kommer vi snart kunna ha event :P 

Om du vill hålla ett event, så brevar du mig och skriver 


- Vad du ska göra

-Vart det ska hållas

-vilka "krav" det är för att få vara med

-Vilken tid 

-Vilket datum 


Sen när jag godkänt dig skriver jag ut det här, och jag förväntar mig att alla vet om det då x) 


Jag kommer uppdatera mer om ridlektioner osv när jag vet allt ^^ 


 

Av Zelda Starcake - 3 maj 2014 20:18

Halloj Halloj ^^


Idag har det väll inte hänt så mycket, igår så spelade jag in med Frans, allt gick super, fick in alla filer, det var en video... MEN ljudet på oss försavnn helt -.- så det ända man ser på videon är jag och frans som springer runt xD 


Kanske inte så kul att se en 35 minuter lång video på det? haha 


Jag kommer kanske bli lite off på måndag, pga eventuella saker som sker, ska på en massa möten och allt kommer bli en stor klump med skit. 


Ska inte säga för mycket, vet inte ännu vad som ska hända :P 


Smokefire har blivit level 11 ^^ 

Och jag har varit extremt skumt aktiv, och gjort dem saker jag ALDRIG annars gör. 

Som att fiska, göra dagliga, göra alla tävlingar,sprickor osv o.o 

Vad händer med mig XD


 


Man är ju rätt sexig i dem här glajjorna ;D X) 

FLUGPAWAH XD


 

Av Zelda Starcake - 2 maj 2014 18:25

Halloj Halloj ;D


Idag har jag inte vart inne som ni märkt x) 

Det beror på att jag vaknade för 1 timme sen O.O Jag skämtar inte XD

Sovit as göt ^^ 


Jag ska försöka idag med att spela in, problemet är just micen -.- 

Jag ska ge min laptop en chans, den har inbyggda micar så på den funkar det prima att spela in på. Det enda problemet där är att den blir överhettad skiit fort, så den kommer stänga av sig XD MEN man kan ju prova hur länge jag kan spela in iaf :P 


Om jag lyckas med videon, kommer jag försöka ladda upp den här, om inte det går så bra ( dvs att jag är för lat ) 

så kommer den upp på youtube direkt :P Och då länkar jag den videon i ett inlägg ;D 


Frans kommer vara med, så vi kommer ju garva ihjäl oss iaf XD


 

Av Zelda Starcake - 1 maj 2014 16:49

                                   


ÄVENTYRSDAGS XD 


Av Zelda Starcake - 1 maj 2014 02:20

FÖR ER SOM UNDRAR SÅ JAAAAAAAA VI ÄR FYLLOSAR ;DDDDDDDDD


SOM KÄKAR GRÖT



Translet

Här kan DU blogga ;D

Presentation


En knäpp liten kaka som är ägare av sneakystars på starstable ;)
Undrar du något kan du alltid fråga mig ↓↓

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Hej :P
 HEJ HEJ :P
 Hejsan ;)

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards